theater op maat

De Kijkshop nodigt haar belangrijkste relaties uit om hen te informeren over de nieuwe positionering van de winkelketen waarin de omslag van productgericht naar klantgericht wordt gemaakt. De Kijkshop is niet langer alleen 'prijsvechter', maar vooral ook een baken voor de consument in de overvloed van producten. De Kijkshop luistert naar de consument, door middel van NIPO onderzoeken, selecteert, maar laat de consument bepalen, is glashelder in de presentatie van de informatie en biedt voordeel in de vorm van kwaliteit, service en lage prijs.

Onze acteurs, enthousiaste consumenten, schetsen in een komische conference hun achtergrond en de rol die de Kijkshop in hun leven heeft gespeeld. Na de pril verliefde fase kregen ze op hun favoriete shoppingdag, zaterdag, zo vaak ruzie over hun gezamenlijke aankopen dat er sprake was van een relatiecrisis en ze zelfs op het punt stonden om de relatie te beƫindigen. Of het nu ging om de aankoop van een heggenschaar of een neushaarschaartje, ieder product was aanleiding voor een knallende ruzie omdat ze door het overvloedige aanbod door de bomen het bos niet meer zagen. Tot het moment dat ze bij de Kijkshop binnenstapten. De relatie van de shopaholics verbeterde aanmerkelijk en de ruzies behoren tot het verleden. De Kijkshop is een onmisbare vriend geworden en een baken in de onoverzichtelijke wereld van het overvloedige aanbod. Ze houden van elkaar en van de Kijkshop, omdat die naar hen luistert en vervolgens de juiste toon aanslaat, niet betuttelend, maar informatief.